تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت


دسته بندی سایت

برچسب های مهم

آمار بازدید سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

آیا مطالب سایت مفید می باشد ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 36280

داده کاوی ، بسط مدل ER


داده کاوی ، بسط مدل ER

چکیده

در یک پروژه داده کاوی که بر روی پایگاه داده نسبی بسط داده شده است، جهت تحلیل نیازمند ساخت چیدمان داده مورد نیاز است، دلیل اصلی آن است که کل پایگاه داده دارای مجموعه ای از جدول های نرمالیزه شده می باشد .که بایستی به هم وصل شده متراکم شده و تغییر شکل یابد، به منظور ساخت چیدمان داده موردنیاز چنین سناریویی منتج به تعداد زیادی پرسجوهای SQL پیچیده می شود ، که به صورت مستقل از هم به یک شیوه ساختار نیافته نوشته می شوند بنایر این پایگاه داده با تعداد زیادی جدول ها و view ها که به عنوان موجودیت هایی نهایی غیر قابل مشاهده در مدل ER رشد پیدا می کند و پرسجوهای SQL مشابه به تعداد دفعات زیادی نوشته می شوند و باعث ایجاد ( به وجود آمدن ) مشکلات در تکامل دادهbase و نگه داری نرم افزار خواهند شد.

در این مقاله ما بر آن هستیم تا transformation (دگرگونی های ) احتمال دیتا بیس را طبقه بندی می کنیم و همچنین یک نمودار ER را به همراه موجودیت هایی که دگرکونی های دادهbase را تحت کنترل قرار می دهند را بسط می دهیم و ما بر آن هستیم تا یک الگوریتم را که خلق چنین مدل بسط داده شده ER را به صورت خودکار انجام دهد را معرفی می کنیم .

ما بر آن هستیم تا یک case study با یک تصویر سازی عمومی پایگاه داده از دگرگونی های پایگاه داده به منظور ساخت یک چیدمان دادهبرای محاسبه یک مدل جامع دیتا mining را معرفی کنیم .


مبلغ واقعی 27,857 تومان    2% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 27,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 450

مطالب تصادفی

  • تغییر تون صدا به صورت همزمان
  • محاسبه نرخ سود
  • The Role of The Internet of Things in Energy Management نقش اینترنت اشیا در مدیریت انرژی
  • Ecommerce Strategy استراتژِی تجارت الکترونیک
  • نقش big data در مراقبت های پزشکی افراد با استفاده از اینترنت اشیا

تهران-خیابان اسد ابادی کوچه 69

تحقیق/مقاله/پایانامه/سفارش تحقیق